UMur Margareth Pada Hari Ini


2010-10-19

biLa hAti bERbiCara

Bila hati berbicara. Macam-macam yang akan difikirkan. Ada yang positif dan tak ketinggalan ada juga yang negatif. So , nak tahu apa perkara positf yang selalu aku fikirkan ? Jom . I'll let you know .


> MY LIFE IS LIKE A FAIRYTALE 
Yah, siapa pun mahu hidup macam itu kan ? Got Prince Charming . Life always be happy . No worries . Happy all the time . Begitu lah aku . Biasalah kan , I'm normal . As a human , tidak boleh lari daripada keadaan ini . Selalu nak berangan . Nak something yang BEST happen kat aku . Nak ada kekasih hati yang selalu bersama dengan aku tidak kira apa juga keadaan kerana DIA MEMANG UNTUKKU . Bolehkan begitu ? Nak selalu bersama dengan dia . Nak dia tahu BETAPA AKU MENYAYANGI DAN MENCINTAI DIA . Nak dia tahu betapa dalamnya aku mencintai dia . Only him in my heart . Same goes to me . I want him HEART ME . Selalu bahagia bersama . Tapi kadang-kadang aku terasa seperti TERLALU MENGHARAP . Aku terlalu mengharap dia akan menjadi hidupku . Walhal dia tu banyak sangat peminat . Walaupun aku agak rapat (erk , rapat ke ? ) dengan dia , tapi aku masih lagi fikirkan tentang perkara lain . Adakah dia akan terima aku apabila aku berterus terang ? Adakah dia akan dapat membahagiakan aku apabila kami telah bersama kelak seperti DUNIA FAIRYTALE ku ? Setiap kali aku fikirkan tentang perkara negatif tersebut , aku akan terasa sangat-sangat down . Macam-macam yang akan aku postkan di dalam Facebook . Perasaan marah . Perasaan gembira . Perasaan sedih . Semua bercampur menjadi satu . Semua KERANA DIA . Keadaan macam ini lah aku kadang-kadang tidak suka . Aku tidak suka MENANGIS . Kerana menangis itu sangat MENYAKITKAN . CRYING FOR SOMEONE THAT WE LOVE BUT HE'S NOT FOR US . Memang menyakitkan . Every 24hrs always thinking about him . Only him . Him . Him . Him . and Him in my mind . How can I get thru my life if like this ? Confess ? I'd gave some clue to him . And that's all what i can do . The rest ? I just can pray to God . 

* HAkikat yang sebenarnya , HE'S NOT MINE . 


> AKU NAK KEHIDUPAN YANG TERBAIK
Haha . Gila betul . Mana mungkin lah nak dapatkan kehidupan yang terbaik macam ini kan . Everything is goin perfect . From head to toe . From A to Z . Perfecto . No one is perfect actually . Dat's the real fact . Kita tidak boleh terlalu mengimpikan sesuatu yang di luar kemampuan kita sendiri . We must know the limit of our life . Is that true ? Yeah , that's true . Nak jadi Mat Jenin tidak salah . That's our right . But , we must think who we are . Example , me cannot go to Korea and meet Lee Min Ho eventhough I admire him so much . Really want go to Korea sometimes , but when is that ? We don't know what will happen next . Just follow the rules that has made by HIM . Only HIM know what is the best for us . So , apa yang termampu aku lakukan ? Just sitting here , doin typing . And blablabla ~ ... 

2 comments:

  1. yap...semua org nk yg terbaik dl khdupan
    2 lumrah as a human
    tp jng terlalu megharap sngt ye my bff
    nnti klu x kesampaian kte sendri yg skit..
    mintak2 jauh kn la kn...
    we just follow the flow...=)
    chayok2

    ReplyDelete
  2. okes my dear ....
    dun wory ..
    thank you cuz always be by my side ..

    ReplyDelete