UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-02-01

Febuari < 01022011>

Merupakan hari pertama dalam bulan baru . Ianya tidak seindah yang direncanakan . Diharap memberikan sinar baru kepada kehidupan aku . Namun itu hanya lah sia-sia . Cett ! Ayat . Tak bleyh blahhh siot ! Sajo je ... >.<

Ye lah kan . Febuari ni banyak benda yang kena settlekan . Aku kena lah listkan dulu . Aisshh ! Mengong . Ingatkan lepas satu masalah , masalah lain tak akan timbul pula . Cipan betul . Tahan saja lah . Sabar .... Huh . Macam-macam dugaanlah kan . Nak buat macam mana . Have to face it . Cettt ! Ayat macam lah aku nieyh sorang yang kuat semangat . Ciket - ciket nanges . Ciket-ciket nanges . Ngaaaa ~ Congek ! Whatever .... :)

02.Feb - Blastday my first bro ( Raymond ) and my 2nd sister in law ( Stacey ) . Wooot ! Happy blastday yuk ! :)

03-04.Feb - Chinese New Year . Arrrrrrr ! Ang paw na laiiii .... Lai lai lai laii ~ Ngeee ~ To all my Chinese's friend . Happy Chinese New Year ar .. May this year will bring luck and prosperties to all of you . Simpan cikit angpaw for me arh ! Hak3 ! :)

04.Feb - Ouh . My nephew (McLoud) 's blastday tooo :) . Eeee ~ Sweet 8 years old sudha him . Hehehe ~ Happy blastday lalink . Aunt love you so muchhhhhyyyy ~ Ngaaaa ~

11.Feb - Da very special day . My momi blastday .. Happy 57th day momi . I do love you so much . You are my everything in this world . No one can take your place in my heart . You are the one and only to me . I love you so much . Isk4 ! *cryin mode* Sensitive ar plak bila bab Momi nieyh . Uhuk3 . Ye lah kan . Moga momi dipanjang umur dimurahkan rezeki yahhhhh . Muuaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh sweetheart ! :)

14.Feb - Haaaa ~ Happy Valentine's Day to allllll ! Wink3 ! Hari berkasih sayang . HAk3 ! Hari buat anak ! Hak3 ! Ngggaaaa ~ Pulak dah . hari buat anak ye . Suka hati mak bapak aku je cakap mcm tu . Kuikuikuik .. :0) ....Tak sabo mo wish kat orang nieyh . Happy Valentine's Day . Happy Valentine's day .. *menjerit* .. Ngaaaa ~ 

20.Feb - Ini lah tarikh keramat buat aku . Hari di mana aku akan dilahirkan semula . Bukan dilahirkan jadi baby back ! No no no no ~ Ini umur aku akan beranjak 1 tahun lagi lha . Dari 22 kepada 23 tahun . Aishhh ! Tua sudah . Kan bagus kalau makin beranjak ke belakang . Dari 22 kepada 21 . Ahaksss ~ Always be young . Never mind . People always say that .. Even our age are become older but our heart are still younger ! Yeahhh ! I like the phrase ! \m/ Rock babeh ! Ngaaa ~ Aku takkan jadi tua . Muka still kawaiii . Still baby face lagi nieyh .. Ahakss ! *masuk bakul angkat sendiri* lalallalal ~ Apa yang aku harapkan from this birthday ea ? Urmmm ~~ *Thinking* . Entah . Nanti lah aku listkan ya . Yang penting ... Cupcakes mesti adaaa ~ Ahakkss ! 


23 . Febuari - Blastday my 2nd beloved brother ( Lawrence ) and my nephew ( Marshall) . Hehe ~ Banyak yang sama birthday kan dalam family aku . Mostly in Febuari lah .. :) 

Haaa ~ Macam-macam perkara yang menanti untuk bulan ni kan ... :) Pasal assignment . Tak kuasa aku nak masukkan ke dalam list . Ahakss ! Lalalala ~ 

*END*

2 comments: