UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-03-05

Embrassing ! Ouh shit !


Hah ?! Apa yang embrassing nie ? Nak tahu ke ? Nak tahu ?? Jom ce citer ! :)) Tapi nak sound awal2 . Takde yang kene mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia . :)

Hari ni ( Sabtu ) , aku g ar etot seminar Pendidikan Teknik dan Vokasional kat kampus ( E-Learning) anjuran Fakulti Pendidikan Teknik dan Vokasional . So , awal2 pagi dah si Ecah ni bangunkan aku . Siap kol lagi tu . Aku kalau dah tidur mati , memang tak bangun dah . Tu lah tak dengarr si Ecah ni kol . Sori yerk :)) Then , around kol 6.45am baru aku bangun . Malas nak bangun before 6.45 tu . Aku siap golek2 atas katil lagi . Siap mimpi lagi sementara nak tunggu 6.45am tu . Hehe ~ :) Lepas tu kan .. Bersiap-siap lah . Pakai baju kebaya kaler maroon aku tu . Then match plak dengan seluar slack hitam . Memang nampak vogue lah . *Masuk bakul angkat sendiri* . Haha ~ :))

Then , pakai kebaya make up comel2 naik pulak motosikal . Merempit dengan minah sorang ni , Syue . Hehehe ~ Kasi antam lah labuuu . :P . Oke . Sampai je kat kampus around kol 7.50am camtu lah . After that , terus pergi ke tingkat 5 . Bilik konvensyen . Semua berkumpul kat sana . 

Lepas tu , event start around pukul 8.15am like that . Sementara menunggu penceramah memberikan ucapan , aku sempat lagi melukis gambar Domo :) . Ye lah . Mengantok . Memang mata nak tertutup je . Dah lah duduk di bawah aircond . Sejuk pulak tu . Tak tahan . Masa ni lah perut aku mula memulas . Bukan nak berak . Tapi nak coming moon kata omputeh nye . Kalau dalam BM , nak datang bulan . Haa ~ Mula lah aku tak sedap nak duduk . Sakit tu , memang tak leh tahan . Tambah pula duduk kat tempat yang sejuk kan . Rasa nak cramp pulak perut aku . Aishh ! Aku dok tahan . 

Masa tu aku rasakan angin nak keluar . Bukan angin KENTOT oke . Tapi angin ape ntah . Tak tahu aku macam mane nak describe kan tok korank . Angin tu seboleh-bolehnya aku nak tahan bio tak keluar kan . Ye lah . Kat dewan . Takkan nak lepas camtue je . Aku tahan sedaya mampu aku arh . Tiba-tiba 'benda' tu  terkeluar . Prooootttttss ! Alamakkkkk ! Tak leh nak elak dahh ..  ' Benda = Angin yang aku tak tahu nak describe ' . Alamak ! Tahan malu Margareth . Nak tahan malu apenye . Dah terkeluar kan . Merah padam muke aku . Member sebelah , si Syue ni dah terkekek gelakkan aku . Hampeh ! Bukannya nak tolong member . Makin galak ketawakan aku adalah . 

Aku dengar member-member kat belakang dah gelak . HAhaha ~ Shit ! Memang sial . Yang si angin tu nak keluar time tu jugak watpe ????? Memang bagi aku malu lah . Kalau lah angin tu boleh kene saman kan , memang aku dah saman terus . SAMAN MALU !! Orang cakap jangan keluar dulu , dia pulak tak sabar-sabar nak keluar . Aku dah bayangkan ape yang orang akan cakap . Cetss ! Minah ni kiut2 dah , lawa2 dah . Tapi KENTOT ! hahaha ! Cilake tol ! Aku bukan kentot oke . Aku just mengeluarkan angin yang aku sendiri tak dapat nak describe . Maybe penangan nak datang tu lah kot . :)) 

Then , aku tak tahan dah . Sakit sangat kan . Aku dan Syue terus blah . Tak sanggup nak facing muke2 member yang dok kat belakang yang mendengar dengan jelas bunyi yang aku lepaskan itu . Muahahahahhahha !!!! Bongok ~ Aku berharap sangatlah mamat-mamat kat belakang sebelah sana tu tak dengar . Dengar kot kalau steff dan ecah dah dengar . 

*END OF MY STORY*

0 pot pet pot pet:

Post a Comment