UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-03-26

Who Loves You ? Make a right choice .



Huh ~ Lama tak update blog ni kan . Ye lah . Asyik nak bertarung dengan assignment jer . Lagipun , got no idea nak tulis pasal ape dha . Buntu . Kepala dah full sangat2 dengan assignment ni . 

Oke . Aku ni kan rajin sangat nak berkawan dengan Facebook . Hoho . Tabiat kot . Asyik muka aku je kat Home Page orang kan . Tapi aku tak kesah pun . Cuz page aku . Hihi . Saje je . Then , aku dah block budak sorank ni . Cause honest aku cakap . Aku tak suka . Bukan apa , cause dia tu akan mengingatkan aku tentang hubungan dia dengan dia . Haa ~ Dia dengan Dia . Oke . 

Sori cause terpaksa bertindak kejam macam ni . Tak salah pun kalau si Dia tu nak LIKE every status DIA tu . Tapi , bagi aku . Aku jealous . Serius jealous . Aku kena jaga hati dan perasaan aku sendiri . Tu lah aku block DIA tu . Tak nak tahu segala aktiviti DIA . Tapi masalahnya , aku yang block , tapi aku still dapat view page DIA lagi . Aduii .. Perasaan tak suka and gelisah tu makin menjadi lately .

Awak . Saya rasa kan . DIA tu sayang kat awak lagi . Awak pun kan . Surely masih sayang kat DIA lagi . Tipu lah cakap tidak sayang lagi kan . DIA pernah hadir dan menjadi insan istimewa di dalam hati dan hidup awak walaupun seketika cuma . Mustahil awak akan melupakan DIA begitu saja . Betul tak ? Maaf . Saya hadir dalam hidup awak . Cubalah saya boleh putarkan masa . Saya takkan ganggu awak dah . Saya menyesal . Walaupun saya sayang awak sangat-sangat .. Huh . Kalau awak masih sayangkan DIA , go chase after DIA . Saya sanggup undurkan diri . Huh .. Walaupun agak payah tok dilakukan . Tapi , kalau awak bahagia . It's enuf . I'm happy . 

Kadang-kadang kan . Ayat macam tu lah yang aku pikir . Aku nak mengalah . Nak je aku cakap kat si Dia tu . Nak suruh si Dia turn back dengan DIA .. Tapi aku macam mana ? Can I face it ? Huh ~ Entahlah . Sangat down bila perkara ni terjadi . Sangat-sangat down . Asyik nak menangis je . I'm so sorry . 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment