UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-04-29

Miss the old of you


Hari ini , entry aku lagi berkenaan dengan hati dan perasaan . Bila bercakap soal hati dan perasaan ni , memang aku lemah . Apa yang aku tengah rasakan sekarang ni , kosong . Empty . Langsung takde perasaan . Walaupun pada saat ini aku tengah merindui dia . Tengah merindui dia . Dan tengah merindui dia . Aku tak tahu lah macam mana nak describe perasaan rindu aku tu . Tak tertanggung rasanya . Kadang-kadang , I'm asking myself . Do he miss me like I do ? 

Bila jiwa kosong macam ni , lelaju je air mata nak mengalir . Dia pernah cakap yang aku telah berubah . Maaf andai kata memang aku yang berubah kerana kita sendiri tak sedar yang kita dah berubah kan ? And kadang-kadang tu aku rasakan pula , dia yang makin berubah . Maybe dia busy . Yesh ! Itu ayat positif yang selalu aku cakap dengan diri aku sendiri . Dia busy . Takpe lah . Aku faham tugas dia . Dia jarang message . It's ok . Aku faham juga . Kadang-kadang aku naik ego . Aku tak message dia . Aku just diamkan diri aku je . Maaf awak . Bukan sengaja buat begitu ... Sebenarnya rindu . Nak message cakap rindu . Tapi bila ego tu dah muncul , memang tak tengok handphone dah . Letak kat sudut lain . Jahat nye aku kan ?

Macam hari tu , macam biasa lha . Dia langsung tak message 3 hari . Asyik aku je yang hantar message . Maybe dia takde kredit kan . So , ok . It's just fine . Aku demam teruk . Tidur awal . Kol 8 aku dah tidur . Top2 aku bangun around kol 3am macam tu . Perasaan rindu tu sangat tebal . Aku tengok handphone . Tengok got message from him said that

" IM MISHIN U .. A LOT .. N I LOVE U .. SOWWW MUCH ... RMMBER N BELIEVE IT .. "
Tu ayat sejibik aku tulis according to his message that night . Memang masa tu aku menangis . Tak tahan sangat kan . Menangis dan terus menangis . Lantaklah kalau roomate aku dengar ke tak aku menangis masa tu . Lepas aku reda menangis tu , aku bace semule message2 die since dari awal kami berdua bermessage . Aku bace sampai aku tertidur semula . Until now , I'm still keep on his messages from the 1st day I'd messaged him . Inbox aku penuh dengan message die seorang saja . 

Awak . U know what . I do misshing you all the time . I want the old Mr.Mardybum . Not the new one . I misshh all the sweet memories about us . Seriously , I mish my old Mardybum . So freaking much . Nak macam dulu . Kamooo selalu ada with me . Always care for me . Always ask me " Mishh me tak ? " I love that question . But don't worry too much . Cuz u've take my heart away . I always love you .

Sometimes , tengok my cuzee ( Chell ) post the romantik2 post wif his boyfie ( Maxwell ) - Friend of mine too . Im gettin so jealous . Huhu ~ But never mind . Me tumpang happy jugak kan . ;)

P/S : Mr.Domo - I really mish u now . And I  want you to know that . I'm always love you . I'm always be with you . 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment