UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-04-27

Pertama Kali

Nasi Goreng USA 


Haa ~ Ni lah kegemaran aku sekarang . Nasi goreng USA . Kenape aku suke ? Kenape menjadi kegemaran aku ?? Mungkin berbaloi kot . Kat situ die bubuh nasi , daging masak merah dan telur mata kerbau . Heh ~ Memang berbaloi - baloi .. Huhu ~ Kenyang pulak . Dulu aku suke makan nasi goreng latna . Sedap . Still my favourite . 

Tadi g ar keluar mam dengan member aku , Echa & Syera . Makan kat tempat yang biasa we all lepak - Sahabat . Huihh ~ Agak ramai pelanggan ari ni yer . Huhu ~ And this is the 1st time and 1st day aku makan kat sahabat , aku tak habis makan . Entah lah . Selera hilang . Memang aku rasakan banyak betul lah nasi die hari ni . Tak larat aku nak habiskan . Hehe ~ :) Good . Petanda yang baik . Untuk diet . Ahaks ~ Peace .. 

Tengok gambar kat atas tu . Tu lah balance daripada makanan aku . 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment