UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-05-11

Hatiku Luka Lagi


Entah lah . Sekarang ni langsung tak bercontact with each others . Almost a week already . Sakitnya hanya Tuhan je yang tahu . Aku just mampu berdoa . Berdoa agar Tuhan memberikan aku kekuatan untuk mengharungi semua ni . Berdoa agar Tuhan memberikan aku petunjuk agar aku dapat menghadapi semua ini dengan tenang . Setenang yang mungkin . Andai kata Tuhan tunjukkan aku bahawa aku perlu menerima perpisahan ini , aku redha . Apa yang penting sekarang , aku harus berfikir . 
TUHAN SEDANG MENGUJI AKU
 Itu je yang termampu aku fikirkan . 
Saye tak tahu ape punca awak buat saye macam ni . Saye langsung tak berkesempatan nak tahu semua jawapan . Saye tak tahu di mana salah silapnye . Awak buat saye macam ni , sakit sangat tau tak awak ? Ouh lupe . Awak mungkin tak tahu . 

Aku tak tahu lah nape aku sayang sangat kat orang tu . Bila aku dah sangat-sangat sayang , perkara macam ni lah selalu terjadi . Macam kes Konrad dulu . Aku sayang setengah mati kat die . Last-last die pergi senyap2 je . Sakitnye mase tu , just Tuhan je yang tahu . Takde explaination from . Now , aku tengah mengalami perkara yang sama . Kadang2 aku menangis di dalam hati . Tak nak tunjukkan kat orang yang aku tengah bersedih . Hakikatnya , aku sangat lemah . Selalu merindui orang tu . 

Setiap malam sebelum tidur , aku akan berdoa . That he will texting me . Saying that " Mama , I miss u . Mama , I love you . " Aku selalu peluk baju die sambil berdoa . Tak pernah miss sekalipun . Setiap malam sebelum tidur gak , aku akan sentiasa akan membaca message2 die yang dulu2 . Rindu sangat . Rindu nak bermanja dengan die . Rindu nak berangan-angan dengan die . Rindu nak dia buat aku happy macam dulu . Tapi jauh di sudut hati aku mengatakan , die takkan lagi texting aku macam selalu . Takkan lagi cakap I miss you . Takkan lagi ucap I Love you Mama . Takkan .... Aku rindu kat die sangat-sangat . Entah lah , kenape lah hati aku susah sangat nak lupekan die . Memang susah . Takpe lah kan . Mungkin die dah ade pengganti yang lebih tahu menghiburkan hati die kan . Mungkin got someone there can treat him well . Can makes him happy all the times . Like what I did before . Nak nangiss .... huh ~ Tahan Margareth . Tahan ... You can't be so weak like this ... Just hope hati aku takkan berubah . Sebab hati aku boleh berubah . Sekarang ni , aku nekad nak lupekan die . Tapi memori antara kami berdua sangat banyak . Tersangatlah banyak . How was that ? Tak boleh kot . 

Papa Domo . I love you . I need you . I miss you all the time . Tak kire ape yang mama pernah cakap . Mama tak maksudkan tau . Mama still need you Papa . I miss you so damn much . Huh ;'(

2 comments:

  1. sedihnya bace entry ni..knp u je x text dia dulu, tanya dia knp...

    ReplyDelete
  2. I daH tExt dIe . Tapi laNgsUng tAk dIrePly . tAKpe laH . I Just lET hIm gO wAlaupUn sUsah . ;(

    ReplyDelete