UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-06-08

Ikhlas ke Awak Sayang Kat Saya ?


Ouh really ? Are you sincere in loving me ? Please don't play with my heart ok . Baby , you give me too much hope sometimes . And , I'm hoping too much . Seriously . 

Big girl don't cry right ? But I can't . I must cry on . Entahlah . I'm think too much now . Maybe , crying is the best way to express my feeling .  No one knows how I'm feel . No one cares .


If you do really love me . Please take care of my feeling ayte . As I do . Hati saya ni , nipis sangat . Senang betul nak terguris . Sikit2 terguris . I'm sorry cause trouble u so much . Bukan niat nak menyusahkan . Tapi , I need you attention . Tak banyak . Sikit pun cukup lah . Sikit je perhatian dari awak . Itu pun dah cukup memadai . Sebab saya tahu . MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI .

Memang begitulah lumrahnya kan . Mencintai orang lain lebih sakit daripada kita dicintai oleh orang lain . Tapi , tak pernah rasa menyesal pun . Sebab , kita mencintai pilihan kita sendiri . Awak selalu tanye saye . "Are you still love me like before ?" Yesh I do . Tak pernah sedikir pun perasaan saya terhadap awak . Malah , I love you more and more . Mulut je kadang2 cakap nak lupakan awak . Tapi , hati tak pernah nak menipu . Hati makin hari makin sayangkan awak . ;'( . Tu je .. Stop lah . Tak tahan . *cryin* 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment