UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-08-12

Do you ACCEPT me for who I am ?





Sometimes , Im just wanna be like a little kid again . Tak nak fikir pasal apa2 yang boleh menyakitkan hati aku . Nak bermain2 . Nak kena marah dengan mak . Nak dapat kiss dari mak . Tapi everything is alrite . Mak marah , mak pukul sampai nangis pun aku tak kesah sebab mak sayang aku . Bila dah besar macam ni , bila orang yang sayang ngan kita TAK sayang dah , hati sakit tau . Sakit tu tak sama macam bila mak marah . Sakit tu boleh buat kita kelam kabut . Buat kita rasa tak tenang pun .

Since dari dulu lagi , I'd follow my parent's rules . There's no lover while I'm still schooling . Yesh , they're really strict about this matter . Neither mom and dad , both of them tak suka aku kapel2 masa sekolah . Until now , I'm are not allowed to have kapel . Kadang2 terkilan jugak dengan didikan mereka tu . Yelah , Im a big gurl now . Nak jugak merasa perasaan disayangi oleh orang lain selain daripada family sendiri kan . Nak juga perhatian daripada seseorang yang special . That's I'm admit then . Sampaikan if I got couple , aku akan kapel sembunyi2 . Aku terpaksa buat macam tu ar . Sory mom and dad . Tak pernah bagitau mereka pun . 

Bila dah besar2 ni , dah kapel . Just my siblings only know aku berkapel . Walaupun dieowang pun strict dengan aku , tapi they know . Aku dah besar , and I got my own life . Dieowang just banyak bagi nasihat je . I'm glad cuz having such a very understand siblings . Thanks God . Dieowang sporting jugak . Tu yang kadang2 aku kalau kapel , I must let them know aku ngah kapel dengan siapa . 

And to whom that come to my life . I hope you will understand my condition . Although my parents didn't allowed me to couple , that's doesn't means that I can't be couple with you . Sometimes dalam berkapel ni , we must understand each others . That's the most important . I need you . And I love you . Memang salah kalau parents tak tahu . Aku tak nak ar wat dieowang mak risau kan . Dieowang dah tua . And I'm the only hope in my family . Bukan nak menduakan awak , tapi fikir pasal parents jugak . My family tak seperti kebanyakkan orang . I'm really sorry for that . If you can't accept it , what to do . I'm just follow you . Just let me go . Tu je yang termampu aku cakap . 

Mungkin mood tak stable ni . Memang negatif semua yang aku fikir dah . Maybe buat masa ni , aku ditakdirkan tak berkapel . Just be alone and alone . Huh , entahlah . Feelin so down now . I need a lil' time . :'(

0 pot pet pot pet:

Post a Comment