UMur Margareth Pada Hari Ini


2010-12-03

Tak Boleh Dah Lepas Nie

See my sad face :'(
Tak boleh dah tengok kamoo lagi ... 

Tak boleh dah skodeng2 kamoo lagi ..

Tak boleh dah tengok senyuman kamoo secara live lagi ...

Tak boleh dah tengok kamoo dating kat kedai makan lagiii .....

Tak boleh dah tengok kamoo bagi peace kat saya lagiii ...

Tak boleh dah tengok kelibat kamoo merayau2 kat kampus n kolej lagii ...

Semua tak boleh dah . Sebab kamoo tak ade kat U lagi . Kamooo pergi praktikal . Tak jauh pun tempat kamoo praktikal dengan U . Tapi , semua dah tak boleh dah . Kalau lah waktu boleh diundur . Saya mo tengok kamoo puas2 . Saya akan skodeng kamoo puas2 . Saya akan berurusniaga dengan kamooo puas2 . Erkkk . Berurusniaga ? Pe ke bende . Kuikuikui . Kira nye , bercontact lah .. Aiyoookk ~ Awal2 lagi saya akan kenal ngan awak . Tak kisah lah masa tu kamoo dah ade aweekss ke tak . 

Tahu tak betapa sedihnya hati saya sekarang . Tinggal 1 hari lagi saya kat sini . Besok nak chow sudah . Kamooo . Aissshh ~ Kenapalah kamoo muncul dalam hidup saya . Dah lah muncul last2 minute plak tu . Memang menyeksa perasaan dan batin saya betul . Saya tak tahu lah macam mana saya nak get thru benda nie . Serba tak kena betul hidup saya . Huh ~ 

Boleh tak kamoooo pergi dari hidup saya ? Eeeeeee ! Jangan ! Tak sanggup saya berjauhan dari kamoo . Walaupun sekadar minat . Tapi perasaan itooo kuat . Saya hairan betul . Selama saya minat dengan kamoo nie . Saya dah start message dengan kamoo nie . Saya tak layan sangat budak laki len . Selama ini kalau dah berkenan dengan siapa2 pun , saya still juga layan laki lain . Dengan awak berbeza sungguh . Dah takde hati mo layan budak lain . Even though dia owang bagi num kat saya . Tapi saya tak pernah nak contact with them . In my heart , in my mind , there just only you . Huhu ~ Honest . No one . 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment