UMur Margareth Pada Hari Ini


2010-12-03

Post Lagu

Haaa ~ Ini lah kalau takde keje cari keje . Kuikuikui . But I loikee ! Suke post lagu2 yang aku minat kat facebook . Bio arh penuh . That's my right . Huhuh ~ Hurm . Dari adik2 kepada abg2 . Then dari abg2 pula kepada Dear . Honey . Sweetheart and blablabla ~ Normal right . Takpe . Hak mereka . Macam aku tak biasa kan . LAlalalala ~ Kesah pulak aku nieyh . Wat muka bodoh cukup . No nit to talk to much ! Useless . laLALA ~ 

Happy kan diri sendiri . Jaga hati diri sendiri sudah shukOp . Nak jaga hati orang memang payah . Cuz kite tak tahu ape yang dieowang nak sebenarnya . So , kalau nak puaskan ati orang . Just do it . Buat setakat yang mampu sahaja . Then the rest , let it to them . Bio arh . Selalu sangat nak jage ati orang . Hati aku sape nak jage ? Ayam ? Itik ? Lembu belakang umah ? Ouh gOshh ! Sial ~ 

Sometimes I can be nice . But not to nice . Ya lah . Nice2 aku pown , nanti owang nak pijak palak aku . Tu yang buat aku nak hangen ! Kalau hangen satu kepala je takpe . Ni satu badan . AIshh ~ Habis kene tempias owang len . Yang tak bersalah pun jadi mangse bad mood aku nanti . Aku tak mo arh cmtue . Bio je . Saket2 pun aku gak yang menanggung . Malas dah nak susahkan orang . Sob4 ~ 

P/s : K , enuf ~ 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment