UMur Margareth Pada Hari Ini


2010-12-03

TOkeii . Wa teda sengaja bha .

7.20pm : 3rd December 2010


tOkei . Wa minta maap sama looo ~ 

Haaa ~ Aku tadi p kedai jap . Mo beli shampoo . Ubat gigi . Berus gigi . And shower . Jalan sorank2 lah . Sapa lah nak teman aku nieyh . Miahaha ~ Okes . ShOrt to the story .. 

Nak dijadikan cerita . Sampai je kat kedai tu . Aku mula lah pilih barang yang aku nak beli . Berus gigi . Set . Ubat gigi . Set . Shampoo set . Conditioner set . Top2 sampai je kat area shower . Aku pegang2 pilih2 lah . Mane yang aku rase berkenan , aku amik lah . Then aku bukak satu persatu . Aku hidu . Hurm . Harum . :) Ngah dok sedap2 pilih , tiba2 siku aku nieyh gatal . Habis jatuh shower . Nasib just satu je yang jatuh ke lantai . Habis terburai isi shower tue . Aku cover terus g bayar kat kaunter . Bayar2 je aku terus chow . Siot lah . Hahaha ~ 

Jalan balik punya lah laju . Tak pandang belakang dah . Takot kene panggil balik . Miahahha ~ Semput sampai kat umah nieyh . hoho ~ Pas nieyh lame kot aku tak p kedai tue nanti . HeHoooo ~ Hope dia tak cam sangat muke aku nieyh . Hak3 ! 

*P/S : Tokeii . Wa tak jahat sangat sama lu . Lu maafkan gua saja lah k . GahGahGah ~ *

2 comments: