UMur Margareth Pada Hari Ini


2010-12-03

Tom ANd Jerry

Kuikuikui .. Tom is catching Jerry
Ni lagi satu kegilaan aku . Since dari kecik kot tengok cerita nie . Even dulu takde lagi Astro kan . Tengok jugak citer nie . Hahaha ~ One of my fav cartoon . Boleh dikatakan Lagend lah cartoon ni . Berkurun kot . Jangan2 time zaman datuk nenek moyang aku dah ade cartoon nie . Kuikuikui . Bukan aku je . Anak2 buah aku . Abg2 aku minat giler ngan cartoon nieyh . Si Mccoy and Sharmine gila bebal tengok cartoon nieyh . Siap ade koleksi DVD . Haaa ~ Itu lah penangan Tom and Jerry . 

Aku suke tengok kalau dieowang bergaduh . Hahaha ~ Selalu jadi mangse teroks2 si Tom lah . Hahah ~ Kalau dah tengok cerita nie , mesti gelak . Tak mungkin tak gelak . Kahkahkah . Jangankan aku , abang2 aku lagi lah . Senyum2 kambing melihat telatah Tom and Jerry nie . Tengok muke dieowang yang sakit2 tue . HAha ! Lawak siot . eshshh !~ 

Then aku suke plak bile dieowang dah gaduh2 nie kan . Dieowang akan berbaik semule . Kihkihkhihkhi . Kiut aUwww ~ :)

0 pot pet pot pet:

Post a Comment