UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-03-13

Manchester United vs Arsenal



HeHoo ~ Lupe pulak nak update entry yang satu nie . Penting kowt . Hikhikhik ~ Semalam , aku dah janji dengan si Echa and Syera g tengok bola . Aku suruh mereka berdua temankan aku then aku terus stay kat umah dieowang lah kan . Cause match tu start 1.15am . Nak dijadikan cerita , we all ni g lah ajak si Man . Then tak tahu plak si Man ajak terus si Arsyani . Ape lagi , ingatkan sekadar menonton kat mamak . Rupanya si Arsyani ni bawak lah we all g kedai Pantai . Ahaks ! 

Sampai je kat sane , tengok budak2 laki ramai . Sorank pun takde budak pompuan . Kiranye just aku , Echa and Syera je lah pompuan kat sane . Tak kisahlah kan . Janji dapat tengok Manu men ! Firasat aku memang kuat mengatakan Manu akan menang . Hee ~ Setiap kali almost goal , suara aku lah kuat terkeluar . Dalam hati cakap " Sabar yett . Ko tue pompuan . X elok terjerit2 " . Hee ~ Tapi aku tak tahan ! Nak juga menjerit2 . Sampai terkejut2 si Echa yang duduk depan aku . Hak3 ! padan muke . Sikit2 cakap " Goalll ! " aishh . Tak jugak goal . Dieowang ni menyakat aku . Dieowang cakap sokong pasukan yang kuat lah . Pasukan  yang menentang Manu lah . Aisshh ! Aku stand sorank2 jer lah malam tu .. Tapi tak lah . Peminat kuat Manu . Dieowang Jabang , Wak . Ade sekali . Hehe ~ Rizam pun ade . Kire agak meriah gak ar kedai tu semalam .

Keputusan muktamad .. Manchester United vs Arsenal : 2 - 0 . 

Scorer : Fabio da Silva and Wayne Rooney.

Puas ati aku . Hahaha ! Memang aku cakap Manu akan belasah Arsenal .. Siap pakai baju Manu kot . Heheh ~ Setia beb . Setia . 

Detik2 Fabio menjaringkan goal :)
Wayne Rooney of Manchester United controls the ball.
Scorer goal ke-2 :)
2 heroes 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment