UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-04-04

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010






Haa ~ lama aku dah tak update blog aku kan . Kadang-kadang sifat malas menguasai diri . Tu ar yang tak update tu . Hehe ~ Bdw , semalam tengok Anugerah Bintang Popular Berita Harian yang berlangsung di Genting . Mula-mula tu ingatkan nak tengok kat kedai , tapi macam tak best pulak kan . So , aku dan member rancang nak tengok kat bilik tv . Top2 bilik tv sedang dalam proses penyelenggaraan pula . Adeh . Sedihnya tak boleyh tengok . Sob3 . So , we all just balik je lah . Sampai je kat rumah , aku terus online . Masuk web TV3 . Then ternampak 1 link tu ,  ABPBH online . Ape lagi . terus aku serang . Heh ~ Best tol tengok live walaupun streaming tak berape kuat . Kira puas hati jugak lah . 

Bintang Paling Popular jatuh kepada artis favourite aku . SAM SHAHEIZY . Memang layak ! Hehe ~ Dah lah kiut . Then , rata-rata orang kat Facebook mengaku Sam tue pakwe dieowang . Tak terkecuali aku lah . KuiKuiKui .. Apa-apa pun , congrats kepada semua pemenang . Si jelitawan . Lisa Surihani juga menang . I Like .. ;)

Here's the result :

Pelakon Filem Lelaki Popular - Sam Shaheizy

Pelakon Filem Wanita Popular - Lisa Surihani

Penyanyi Lelaki Popular - Faizal Tahir

Penyanyi Wanita Popular - Yuna

Penyanyi Duo / Berkumpulan - 6ixth Sense

Pelakon TV Wanita Popular - Fasha Sandha

Pelakon TV Lelaki Popular - Remy Ishak

Penyampai Radio Lelaki Popular - Faizal Ismail

Penyampai Radio Wanita Popular - Farah Fauzana

Artis Komedi Wanita Popular - Noorkhiriah

Artis Komedi Lelaki Popular - Zizan

Penyanyi Nasyid Popular - Rabbani

Pengacara TV Lelaki Popular - Aznil Hj Nawawi

Artis Anugerah Mobile - 6ixth Sense

Artis Sepanjang Hayat - Dato' Rosnani Jamil

0 pot pet pot pet:

Post a Comment