UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-04-02

He took My heart away ‎♥


Hari ni . Seronok sangat-sangat malam ni dapat bermesej dengan My baby . Macam first2 bermesej dulu . Dia memang romantik . Romantik dan romantik . Like banyak2 . ;)

Tadi aku uji dia lah My Baby ni . Cakap ari Ahad ni kan sukaneka tok Fakulti aku . Then aku cakap ar will be sunburn nanti . Hitam . Then MyBaby plak cakap . Naper takot Itam ? Takot takde orang nak ngorat ke ?  Hak3 ! Then aku g ar cakap dengan MyBaby . Ala . I got someone else . Tak kesah dah kalau orang ngorat pun . Memang sah2 tak kene layan dah . Then MyBaby tanye . Someone else ? Who ? Then aku cakap ar yang aku pernah gtaw MyBaby siapa orang tu . Tapi die still blur . Then aku cakap lah .. He's MybAby .. Terus die anta mesej " <3" ni kat aku . Hik3 .. 

Then aku cakap . He's own my heart now . MyBaby cakap " I owned yur heart ? Thankssss sweetheart " . Hehhe ! Lepas tu aku usik MyBaby lah kan . Cakap dengan dia . " Mama mok curik hati papa leh tak ? " .. THen die cakap .. " Curik lah . Nah , Papa give it to you " .. heheh ~ Bestnyer ... Sekarang . Aku dah CURI hati dia oke . ;)) 


And here is the rest of it

0 pot pet pot pet:

Post a Comment