UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-06-03

Aishiteru Mardybum




Heh ~ Entah kenape mood aku leh happy plak arinie . Happy sangat2 . Salunya , before tidur pasti aku akan bertemankan air mata . But tonight , I'm feel so happy . Don't know why . Tak kira aku tengah happy ke . Tengah bersedih ke . Yang pasti . HE's always in my mind . ;)

Mardybum .. Honestly . Makin lama aku mendiamkan diri . Makin aku cinta kat kamooooo ~ Tak leh tipu ar perasaan nieyh . I'm really need you .

3rd June 2011 (1141am) - Mardybum had said .. " even kte jrg msj,cll..im owes thnkg of u..dream of u..lovin u..missin u..blieve me . ;( " . Huh . Before message dari Mardybum sampai , hati aku dah .. dupdapdupdap . Petanda ape kah ?? Padahal message dari DIA . Uwahh ! Memang rindu sangat2 kat DIA . 

Then kol 2243 pulak , Mardybum message lagi . DIA shakap . "Margareth Nangkai...im heart you" .. hehe ~ :) Tau tak sampai mane senyuman aku ? Aku tersenyum sampai ke telinga .. Hik3 ~ Bahagia sungguh .. Now , aku still lagi senyum . Bahagia tu .. Tak dapat aku nak describe macam mane . Hanya Tuhan and aku je yang tau .. Bahagia sangat2 .. 

Mardybum . You're my happiness . You're my sadness . You're my madness . You're everything to me Mardybum ... I'm heart you sow damn much ... 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment