UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-06-07

Kita bukan aku dan kamu yang dulu lagi dah ... :)


Mencari dan terus mencari . Di mana ? Ke mana ? Menghilang entah ke mana .. Ngee ~ Entahlah apa aku nak tulis nie . Aku ikut rentak hati dan tangan yang rancak menaip . Macam main piano larh pulak kan .. Heh . Al-maklum lah kan . Nak belajar main piano pulak lepas ni . Heh ~ Konon .. :)

Erm .. Back to my entry ... " KITA BUKAN AKU DAN KAMOO YANG DULU LAGI DAH .." . Yeap . That's right . Walaupun kita seringkali rindu pada kenangan masa lalu . Tapi , cukup ke nak kembalikan KITA yang dulu ? Tak kan ? Kita just jadi kenangan kita yang dulu . Bukan KITA yang dulu . Faham tak ni ? Haha ~ I mean that , kita just dibayangi oleh bayang2 kenangan kita . Bukan diri KITA . Awak mungkin rindu pada kenangan KITA . Bukan pada aku .. Mungkin ...

Dulu , senyuman kamooo tu . Mencairkan aku tau . Every single thing about u are too sweet for me . Semua lah . Kamoooo . Selalu buat aku tersenyum . Awet muda .. ;) Now , tak lagi dah .. Setiap kali kalau dapat message dari kamooo .. I'll be happy as I can . Rasa macam .. Terbang di awangan . Even though now pun still macam tu gak . You're too perfect for me .. You're care too much . That's why I'm fall for you Mardybum . 

Just sekarang ni .. There got .. JURANG yang sangat2 memisahkan kita . I don't know what izit . Again . I'll mentioned . I'll used to it . I need to face the truth . That .. We're never ever gonna be together . Now , I'm still remember that u used to said .. " Dun ever want to leave u . I'm not ready . I need you .. " Tau tak betapa ayat tu makes me feel that .. My love towards you . Become stronger than ever . Makes me dun want to leave you . Makes me feel alive . Makes me wanna cry . Sebab I feel like that . I'm really meant to you .. But now , it's become a memory ady .. Yesh , a memory . 

Just 1 thing . You're my perfectional memory that I ever had . Bila u got someone else , just take good care of her . She's too lucky to have you as his boyfie . I'll pray for ya happiness . :) I'm promise . I won't cry any tears anymore . I'll be a strong gurl as i could . Ok . Dun worry too much ... THe memory not easily fading away . Trust me . Cause I do promise my self . I won't easily forgetting u dear . Bak kata Aizat . " AKu terima Perpisahan ini " . Payah kot .. :( 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment