UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-07-31

Kenapa Aku Tak Leh Bahagia Macam Orang Lain ?

I'm HEARTBROKEN . I'M FEELING SO SAD . I MISS HIM . I DO LOVE HIM . Why must this happen huh ? Bila lah aku boleh bahagia macam orang lain ? Bila lah aku akan jumpa someone yang betul2 sayang kat aku ? Aku sendiri yang sakit now . Sakit sangat .. Tak suka akan perasaan ni .. :( Sangat2 tak suka perasaan yang hadir ini . Bahagia yang hadir tak selamanya . Sekejap je aku merasakan bahagia yang hadir . Bila dah bahagia , aku akan TERLUKA seperti sekarang . TERLUKA sangat2 . ;'( 

Lepas ni aku akan bergerak sendiri . Tak nak dah sayang2 kat orang . Hati sendiri yang sakit . Tak nak bagi harapan kat orang . Tak nak dah menagih harapan dari orang . Macam PEMINTA SEDEKAH je ! 

0 pot pet pot pet:

Post a Comment