UMur Margareth Pada Hari Ini


2011-07-11

Tersedar Dari Lamunan ~

Baru semalam saya dapat berfikir dengan logik why all of this time he acted like that . Hurm . Semua cause of that girl . Bukan nak salahkan dia . Memang tak salah pun dia nak berkawan . And memang tak salah pun kalau PEREMPUAN tu nak marah . Sebab , saya interframe kat waktu yang salah . PADAN MUKA . Awak , jangan risaulah . Lepas ni , saya dah tak ganggu hidup DIA dengan awak . Both of you boleh back to normal lah . Sorry selama ni , saya banyak sangat mengganggu hidup awak berdua . I'm apologise . Thanks for everything . For me , cukup sudha . I don't want to bother your life anymore . I'll move on . 

Sakitnya macam mana , biarlah just Tuhan and saya je yang tahu . Tak payah nak beratkan kepala awak memikirkan perkara2 remeh macam tu . Tapi , memang awak takkan pernah and takkan amik tahu kan ? :) It's ok . Dari dulu lagi saya kuatkan semangat saya with this word " I'M USED TO IT " . Kena kuatkan semangat untuk meneruskan hidup ni tanpa AWAK . By the way , really appreciate what you've done to me . You're my memories now . :)

Kepada AKAK tu . No matter how you get the resources about us . It's up to you . Dalam kepala saya , got fikir dah macam mana agaknya akak dapat tahu . Tu biar saya seorang je lah yang tahu k . Serius . I'm apologise . He's for you . Just only you . 


Huh . Stop crying Margareth . Kalau kat rumah nak menangis tak pe . Dasar cengeng betul budak nie .. Dah2 . Tak mo dah dilabel budak cengeng . I need to be strong to face all of this ... MUST .

0 pot pet pot pet:

Post a Comment